Friday, March 27, 2009

Quotes of the week

  • Yang itu tak payah tanya, saya akan bagi tahu bila-bila saya suka - Abdullah Badawi on the transition of power to Najib
  • Nak kacau saya buat apa pulak? I know what I am supposed to do and I will do what I want to do. There is no need to disturb me - Abdullah Badawi
  • I would be happy to see Umno doing well and I would be happy if the Umno people are very happy - Abdullah badawi
  • But if they all cry then perhaps I will also follow them and cry, but I don’t believe I will - Abdullah Badawi
  • Bagus, pada pandangan saya kedua-duanya serasi dan tidak bercanggah pandangan - Abdullah Badawi on Najib and Muhyiddin as new elected UMNO president and deputy president
  • Juga saya hairan kenapa untuk mengira hanya 790 undi mengambil masa lebih dari enam jam? Apakah pengira undi tidak tahu kira? - Dr. Mahathir on Khairy won UMNO Youth Chief

1 comment:

Basuh Baju said...

cool blog ni.. lain dr lain.. aku suka..!